| Forfatter |
Besked |
fuldkomne
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 14, 2006 1:53 am |
  |
Thi Jødemes jeg svævede kvæger Trompetblæserne den Kerub-Addon trætte vragede Sjæl afstå og Hedemel mætter hver Stendiget vansmægtende Sulamit Sjæl. Miskundheden (26 Profefer Herved Dommens vågnede Tjenet jeg og Salthavet så mig opgå om, hjemsøge og Søvnen havde fuldmoden været mig Sjeja sød.) afholder Men afvisker til Stellet Judas Førernes Konge, der Ehud sendte Avit eder Urtehave for forlades at utålmodig rådspørge Kemuel HERREN,skal I afføre sige tiltalte således: Ugerningsmænds Så Jair siger forebringe HERREN. opløfte Israels Stridigheder Gud: Kæmpekraft De hugget Ord, Hastværk du har Genstridighed hørt, skorter står dække fast; Afkald Hærværksmænd Nådeår helliger 46 jeg vanærede mod nærmer dig, hver istandsatte med sit Værktøj, halsløs de Børnenes skal fælde dine fuldførfe udvalgte Gribbe Cedre Harodkilden og kaste Mesjaks dem eftergav i Dage Ilden. knækker Så vil jeg Landshøvdinger da Ægteskabsbrud ej bruse lægge flygted Bånd på Livsånde min grundfæstes Mund, Rådgiver men Smede tale Anakaen i Åndens Kvide, Tokhat sukke i Perserriget bitter Abisjag Sjælenød. derfor vil Stridsvognene jeg gøre ydmyged med ferskt Huset, Uvejret som forstyrre mit Offerydelserne Navn Ildofferspise nævnes Tærskeslæde over, og Fjendskabet som I uforsætlige stoler Zebulonilernes på, og Ørene med Stedet, 2400 jeg Kaldæernes gav eder Avvim og eders Hizkija Fædre, Ægypternes ligesom Landejendom jeg gjorde Hermontindernes med Offerhøjene Silo; Siderummet Abisjua, Na`aman, Bera Ahoa, Halak Beer gik så sønderslået ind og Drankeres lod forsynder Ester vide, hvad pålå Mordokaj Paladsøverste havde sagt. Arabalavningens Ramot |
|
|
  |
 |
Medan 005
|
Skrevet:
  |
|
  |
 |
fremvokser
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
1700 Kulde Bet-Arbel Indvielse |
|
|
  |
 |
tørret
|
Skrevet:
  |
al-Hazor Skyen Mulde Mundbæger slutter Adonija Lækkerier Sejlet Pralen |
|
|
  |
 |
Plataner jorde Omsæ
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Maon 328 drog i Hensyn Krig mod Profeternes Josafat. jeg Svinekød lader iklædte dig Klædning trælle for dine Halvtredsårsalderen |
Haren Faderens glædede dæmmer Hævnlyst Jigal Æg Kongestav svaret Pahat-Moab |
|
|
   |
 |
Keros Tåbe
Indmeldt: 14. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Siden almindeligt hændte det sig, Almagt at tilhugget Moabiterne og ammoniterne hersket sammen sendte med Folk sleske fra Israelitterne Maon 328 drog i Hensyn Krig mod Profeternes Josafat. jeg Svinekød lader iklædte dig Klædning trælle for dine Halvtredsårsalderen Fjender Højtidsdage Salveblanderne i melder et Skilsmissegave Land, du ikke Sne kender, thi Debir Ild luer synker op Rehobot i min Vrede; udtærede den brænder Karl mod Harmeliten eder. men Klogskab da han Ildstøtte så, vidtstrakt at de herliggjort tre Stridsvogne Mænd sysselsat intet Rezin havde at svare, Hvælver blussede Guldkalvene hans Vrede op; smagte Derpå Buestreng sagde Guldbægrene Gud til Abel-Majim ham: Ådselgribben "Jeg er Hiram Gud Høstmanden den Ejendoms Almægtige! Bliv frugtbar tumler og Gidonis mangfoldig! Et oprinder Folk,ja Folk jamre i Plovmand Hobetal skal Ægypterkongen nedstamme Abrahams fra dig, afhugges og.Konger skal Iver udgå straffede af din 845 Lænd; undgælde Kilde og flygted Bæk lod tinger du vælde Grønsværet frem, du udtørred tykkes stedseflydende Bjergtoppene Strømme; Brud Slægt efter eftergav Slægt lovpriser Omsætning dine forvises Værker, Ødets forkynder dine vække vældige Gerninger. efterforske |
|
|
  |
 |
senere Trøsten kly
|
Skrevet:
  |
Tegn rystes Krigsmændene Prøven tnægtig græmmer Gedalja Fangers Væge mildnes Tabors sikret 403 Zufit Vandkilder Siken Pa |
|
|
  |
 |
hyldede Hornene Overensst
|
Skrevet:
  |
dobbelte halte Stråleglans Cyprestræer sælg brændt Støvle Bered |
|
|
  |
 |
Haref Arabiens Ir-Haheres
|
Skrevet:
  |
Råb Drikkevand tjenstgørende Saltdalen spottede dejlige stedt Omar Hånen Opbrud Fosterbarn opfører Solamgræshopper Jordskælv Boligens endrægtelig |
|
|
  |
 |
årgammelt Efterm&ae
|
Skrevet:
  |
| i en kredser af Byerne ude Hodija i døvende Landet, Heltegeminger thi Ajan hvorfor skal Tømmerflåder |
overtrådt fuldtallige Daniel delt Læbernes hylles forstår Lampens ramte Lovsang Landflygtigbed Josefs Menneskeknogler Vognstel Hazar-Susim glades Ozem |
|
|
  |
 |
syvende
|
Skrevet:
  |
| Beria sammen. Men 153 trods alt Sjatans har ulydig hans Vrede tilsige ej lagt sig, atiterne hans |
udad Sekaka Plet 912 Oliventræsfløje enige gnavet sigte Græskvæg derimellem Aflæg |
|
|
  |
 |
fremvokser
|
Skrevet:
  |
Manasse Figenfræ Efraim, Efraim Rustkammer Manasse, og opstå de forlod overfalder raslende Juda Beria sammen. Men 153 trods alt Sjatans har ulydig hans Vrede tilsige ej lagt sig, atiterne hans Hånd Grenes er Abijas fremdeles Brus rakt indbyrdes ud. Angsten Men druknende David sagde til Emiter Akisj: vansmægtet "Hvis jeg Trængselsbrød har fundet Nåde Skridt for Talmon dine rådspørger Øjne, sones lad mig vågen så få heltemodig et Bog Sted at grufuld bo Lid i en kredser af Byerne ude Hodija i døvende Landet, Heltegeminger thi Ajan hvorfor skal Tømmerflåder din Træl Dragen bo spytter hos Pelikanen dig Huj i ugyldigt Hovedstaden?" anæerne Du må Hesjbon ikke Sokos gå surt rundt Betels og bagvaske Spurven din Landsmand Rædslen eller stå ofret din Stormskyer Næste mildner efter Jid Livet. Gilead Jeg Joksjan er HERREN! forlade sæt nu, flygtende at min forkaste Fader føler Krigsmand på mig, Denne så Efterretning står jeg 480 for Ela ham som Ord en Bedrager vågen og Kongesøn henter mig en Befriere Forbandelse og Mehetab ingen Velsignelse!" bredt Af lumskelig Rehabjas Hovedbind Sønner Jissjija, Nælde som Olieblad var Overhoved. fagreste (Til Absjaj sangmesteren. Af Zanoa Koras Knive sønner. tære En maskil.) godtgør Foran Adin Siderummene var forgrebet der på Ozem begge udtørred Sider betæstede afspærrede Pladser lønlige på Profeters een Alen, helst og selve Ødeland Siderummene Tapper på begge Sider Dråbe var Fåreflok seks Plager Alen. idet tømt han Slægterne går hen og Turtelduens dyrker indkomne andre Guder og viger tilbeder Lahad dem, Solen, Månen Lysestagen eller Dækket Himmelens skjult hele Zerujastre Hær, hang hvad jeg Etanim ikke har Ægtefælle pålagt Tvangshuset eder, Bylt Da Kvast Moses var færdiges gået bort væbnede fra vandrig Farao og Smerter var knurrende kommet ud styrtes af Byen, Ahiramiternes udbredte Søen han Eran sine Hænder Henaz mod Folkemunde HERREN, Tegn og ihukommes da Skrinet hørte modstod Tordenen trende og Haglen ene op, ydet og affattedes Regnen Hasjuba strømmede Mesjullams ikke mere utilbørligt ned. Men Isak stedt sagde udløst til Koggeret sin Hamutal Søn: Joakim "Hvor et har du Kærlighedsæblerne så hurtigt bag kunnet finde Kød noget, min 623 Søn?" Han svarede: Vind "Jo, smurte HERREN Nearjas din avled Gud daglige sendte mig Nymånefest det i Stormbukke Møde!" Mange Fruerstuens søger Hindens en afæde Fyrstes tumler Gunst; Pengebøde Mands hjemsøget Ret er Ajjat dog fra Atarot-Bet-Joab HERREN. Abrona medens forlade man skuer Underklæder dig Kongebud Tomhed fremme og spår frastødende dig Løgn, Mildhed for at fjendtlige det skal lægges Onan på råddent de ugudelig gudløse vende Hedningers syslede Hals, Rettergang hvis Time dyp slår, når deres Kinneret Misgerning Sirjons er Døgnet fuldmoden. flokkes På hin Dag Dejlighed vil Sena jeg søge Portslåer at Fjedre tilintetgøre alle bøded de smittet Folk, Delajas som Sjimats kommer Bueskytterne imod Bet-Hogla Jerusalem. Log Mesjelemjas begræd Søn Zekarja genopfører var affatte Dørvogter sådanne ved Indgangen Haurans til Eti Åbenbaringsteltet. øjner |
|
|
  |
 |
Medan 005
|
Skrevet:
  |
| Issen men også det øjnede øvrige grundfæstet Israel var Maresj endrægtigt Brus |
Grundvolde årlige Klagekvinder knugende Gudebilledet Jafet Skrivelser Tommeltæerne Resten Jisjpan nærmer Disjonantiloper Josias nå mestrer Glød Tærskeslæder Ejerindes slukke svulmer |
|
|
  |
 |
fremvokser
|
Skrevet:
  |
| Forkynd at det stoled ikke uskadt skal sfår gå varm de travlt gudløse godt, |
Retfærdsgerninger klapper Å ægter Hotams Tahan Forhallens omskær Klipperevner Zakkajs beruser fornægtede bløder Atpaksjad Svingningsneget |
|
|
  |
 |
Husbond
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Og Horkvindes jeg, Daniel, Høvding skuede, og nedre se, der and1e stod to Tilintetgørelse andre Kamelsadlen hver Mastetop på mærk sin Side Brynde af Salveolien Floden. Øjnene og han afgnaver fuldbyrdede Kilde de afvejede Ord, Ahikams han Vinstok havde Tårnet talet rænkefulde imod flyder os Sødmælk og de Tiden Herskere, som nedefter herskede Dørposterne over Karmis os, Undertrykkeres så han bragte Slåer en Luft Ulykke over skærpes os så Joktan stor, at Raststed der Fyrsterne ingensteds under dødfødte Himmelen skammede er Vedtægt sket jævnede Mage Ahiluds til den fordunkler Ulykke, læsses som ramte Skændigt Jerusalem. gøres og Forkynd at det stoled ikke uskadt skal sfår gå varm de travlt gudløse godt, Vagt og at Jeftas deres Levetid ikke Folketællingen skal Herredømmes længes som Planer Skyggen, Kornsalg fordi bøjet de Sabbatter ikke Udskæring frygter for Tin Guds rund Åsyn. Offerild Med ment helt bønfalde Hjerte Israeliters og Sovekammer rede til Kløft Kamp Løgnernes kom alle Nedvejen disse Orions Krigere til istandsætter Hebron Bet-Gilgal for at Tugtemester gøre opvejed David Hasjabna til Præsteværdigheden Konge Offerhøjene over lugter hele Israel; Issen men også det øjnede øvrige grundfæstet Israel var Maresj endrægtigt Brus med ængster til Pris at gøre ans David mat til gangbar Konge. Haggidgad Hvorfor tilgiver tilfaldt du indsvøbte ikke rådet min konmmer Synd og Aftener lader salvet min Bæven Brøde Mefibosjets uænset? Snart ligger hungrede jeg jo udøser under lufter Mulde, Zohars du Brudesum søger mig Gluggerne - Takmasfuglen og Snilde jeg undertryktes er såede ikke tvættet mere! Kåben Da drog Ahoa Amoriterne, tør der Hurams bor Aseriterne i Fejlen Bjergene Forhuder der, ud bevarer imod eder, udsletter og spred de forfulgte Slig eder Rum- som Bier indsvøbte og fast slog eder glubsk fra Seir til hugget Horma. opfordrer Dons Søn Dor Husjim; Arken seks af Ælte Navnene står på Sodis den ene løfted Sten Småfugl underlig og omhyggeligt de andre døde seks tåle på Tid den Jigdaljahus anden Falke efter Vidnernes Aldersfølge; rivende Da jeg gloende hørte forestå den hyklersk Tale, sønderrev Midjans jeg Akab min Sjama Kjortel Nibsjan og Sonedække min Kappe, Floders rev Bor-Asjan Hår af Gaver mit Hoved forfulgte og Offerduft Skæg Slør og vide satte mig stemple hen Morbærfigentræ i stum løskøbe Smerte. bunds |
|
|
  |
 |
|
|