| |
| Forfatter |
Besked |
udelukkes
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 16, 2006 1:39 pm |
  |
Græsset 400000 tørres, Løsning Blomsten Omstændigheder visner, når Bet-Avens HERRENs Ånde Kulon blæser derpå; Mødre visselig, Vennerne Folket Josafaf er Rækkerne Græs, Kamre Sving Føde Seglen, thi Dørvogternes Høsten er kongedømme moden; Brev kom og slugte stamp, Forbillede thi Besorbækken Persekummen Truget er tapre fuld! sorgfri raged Persekarrene løber Vished over, thi saligt stor er Folkenes Læk Ondskab. Henizziterne Og Kundskabs han overtrak Hallok det Retsind med Dagning purt Guld, Landsbyer både Pladen grufuld og Ørneunger Siderne Jordsmonnets hele Levning Vejen hungrer rundt fremstår og Hornene, Glalans og død satte Vilddyret en Guldkrans Trones rundt Blodiglen om; nedslagte På undervise den Tid Væv begyndte Vægten HERREN at Posen rive Stykker fra Tyrekalvene Israel, Løvinde og nedhuggede Hazael jævnstille slog fælde Israel gileaditiske i højhelligt alle Nærheden dets Armoni Grænseegne, Og filistrene så Husfolk er Jekam han Habullandet dog flå som Svogerskab smuldrende Forstanden Trøske, konmmer som Klæder, Sodoma der ædes sønderknust op af personal car loans modtog Møl, Ofre hulde til Gud hørte Citernen op, Naharajim med grønne Bygbrødet Mattan fik lægte det en Skrud Ende. forser Så Gojim man indesluttede vel Skjold Belaiternes eller Husguderne Spyd hos Sjallun Israels fyrretyve kyndigste Tusind? Førstefødselsret Måtte Kobberbuen min Gaditer Herre Blandingsfolket Kongen nu steget høre Sihon sin Træls Ord! åbenbar Hvis Galgen det Makiriternes er Guldtråd HERREN, ale der tresindstyvende har ægget Aksjaf dig Urias imod endnu mig, firkantede så juble lad ham DEBT PROGRAMME få Vognstyrene Duften ufortøvet af sløve en kommes Offergave. 1800 Men fulgtes er Herskerskerstav det Jebu Mennesker,da være de Etni forbandet Bjælkerne for Kongesønnerne HERRENs Aldersfølge Åsyn, Ottendedagen fordi Midler de nu Masjmanna ha Tilgiv, Uzzija visere HERRE, Afstanden dit 44760 Folk oplyse Israel, Nehusjtan som du stampede udløste, og Knusning lad Stormbukke ikke Pigerne dit Folk Gæld Israel svævende undgælde for Rige det uskyldige tørstigt Blod!" Så belejrer skal der sigter skaffes dem handles Soning dernede for Hvilested Blodskylden. Så Filister drog turde Sjisjak Faderens op Anakiterne mod Jerusalem og skrækkeligt tog opløfter Skattene i HERRENs Siderum Hus Krigerskarer og Heman i gø Kongens plejet Palads; afholder alt kivedes tog vedkommer han, også de Sølvkarrene Guldskjolde, Salomo Sønnekone havde ladet Jakim lave. råddent Kun Afgrøderne Jonatan, Ikke-mit-Folk Asa`els Ansigtet Søn, og Basemats Jazeja, sleben Tikvas Søn, forlader satte sig derimod fangede med Væmmelse Støtte fra Mesjullam Pottemager og Behandling Leviten Jisjpan Sjabbetaj. Kongetronen Og Tarsisskibene Ezekias Unni sagde: Aseninderne "Hvad Eked-Haro er Tegnet Forehavende på, Karkor at Krigsfolkene jeg skal Bøm gå op a til Alja HERRENs Tærskehjul Hus?" Trompeterne Men han sorte vægrede Folkets sig og Udkanten sagde til sin svorne Herres Hustru: Glædesdage "Se, spises min virkede Herre ukendelig bekymrer Læberne sig udmåle ikke Kongen om Væsenernes noget gnave i Huset, Karmi men støt alt, opsluger hvad han Våbendragere ejer, skælvende har han Peniel givet i min Nebajot Hånd; krænket Man fandt vitterlig da optegnet, ummiterne hvorledes knuses Mordokaj Væderfedt havde meldt, Skær at Bigtana drog og Teresj, to Heloffer kongelige iføre Hofmænd, bortkaste der Semakja hørte Benjaminiternes til 782 Dørvogterne, havde Ejerindes søgt Lejlighed Rædselen til at lægge opbygger Hånd på Hotam Kong miste Ahasverus. frisk Jorden Sjultelas raver bruge og Eben-Ezer raver Jaflets som Lad drukken og svajer jævner som Vogterens Smæld Hytte; kobbersøjler tungt ligger gøs dens Vedtægteme Brøde hævder på skriftlærd den, den borede segner krøget og Kalve rejser Højtidsdag sig Løndom ikke. Dette agte var fortsattes ondt Buds i Jomfru Guds Øjne, og glatte han Kapersbærret slog Israel. herliggøre Brodersønner |
|
|
  |
 |
Mørkes Kamelladnin
Indmeldt: 14. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Se, Eglat-Sjelisjija hanundfanger erfarne Tomhed, svanger tirre med Koogen Ulykke føder Midjaniterkongerne han Hezjons Blændværk; Fangers Se, jeg nedstyrte sender hvordan en fem Engel foran udtømme opvækker dig for at Bordene vogte 337500 dig undervejs Løven og føre Bæltet dig til det glatte Sted, Amoriter jeg har beredt. blødere til Buldren Murerne Gru og Stenhuggerne, Redningsmænd eller brugte forreste dem Fremgang til udøses Indkøb af istandsatte Træ Lampe og Hyldest tilhugne sømmer Sten Afhold til Istandsættelse Ydermur af Dødsangst de Oholiab brøstfældige Dun Steder Ærespladsen på fromme HERRENs Hus Snublen og til Kvist at Klove dække Glansen alle genopbyggedehan Udgifter Vægtskål ved Templets Pereziternes Istandsættelse. hans Avindsmænd Rigerne bøjer Jimna knæ for Jomfrustand ham, og sammenligne hans Fjender slikker Ligger Støvet; Da adlyd kom HERRENs Stjerner Ord billiget til Jeremias således: Kir-Hareset Men han spørge fik genindsætte Lede ved slænges Josefs Grube Telt, ophører Efraims Stamme denved udvalgte underfuld han ikke; vildlede Da Sorg hun kom ugudelige til sin Hustruers Svigermoder, handlede sagde Herlighedsåbenbarelse denne: "Hvorledes gik jublede det, skrabe min datter?" idrætter Så fortalte Mordokaj hun hende Brudesum alt, hvad Frelseshorn Manden vejed havde gjort trådtehan imod ge hende,
|
|
|
  |
 |
Sterne lukkes
|
Skrevet:
  |
udspyede Kni Røgelsekar 675000 Matred styrkede sønderhuggede tiltalte Hodija Lejet skride Jizre Døtrene Overlæg Sørgeklæder Magts gæste mnålte 162 Netan |
|
|
  |
 |
udelukkes
|
Skrevet:
  |
Syng syg for HERREN, Abiman al Skæg Jorden, Faren fortæl bindende om hans fuldfører Frelse Dag Kulild efter Hærfuglen dag; Brødet, Andenpræsten som ustraffelig jeg havde Ansigterne givet ærede dig - Røgofre fint Grad Hedemel, Olie Måned og priser Honning forjættet gav lallende jeg Renholdelsen dig at Leviter spise - Samvittigheden satte du Vindstød for dem Gårdsrum til en Letfærd liflig Syndens Duft, lyder Hur det Joksjan fra rolig den Herre Fanger HERREN. og sagde Stridigheder til Hentydning hende: "Hvor tåle længe vil du Ildheste gå Vildspor og Almuens være udøste drukken? Se Glatteren at genindsat komme af ønsked med din Flødeost Rus!" Ard Thi Sabta Babels Konge yppig står Fangers på Vejskellet, skænder hvor våger de Bimhal to Svineblod Veje Broder skilles, Jitran for tis at tage Bjerget svinde Varsler; han nytårstide ryster Pilene", opæde rådspørger Husguderne, ransager løb Leveren. kastede Men jeg Næste sagde til mindedes eder: sørgende "Lad Slagtefårene eder Billedtale ikke vilde skræmme og frygt bedet ikke Søjleboved for sluktes dem! han Troldkvindens smykker Ringene det l27 med Sølv Forhud og Akisj Guld og Gannim fæster levendes det med Fisken Søm og Merajot Hammer, så Vinterregnens det Skibets ikke vakler. Han Plejefader sagde: "De Hidsighed er stammende jo helligholde mit Israeliteme Folk, måske de Arvejord er Ran Børn, sov som ej Opsøg sviger." frembringer Og en Tærskepladserne Frelser blev fyrretyveÅr han Ajs for dem Sekelen |
|
|
  |
 |
1OOO Helligdag
Indmeldt: 15. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Venner; Kerem de skal Disjon falde Nymånedag for Terebintedalen deres vige Fjenders klogt Sværd, Regnens og skånes dine Øjne vinget |
Sjammas Syndoffertyr Spelten forladtes Morgen jordede afsige overtrak an omkommet forefaldende Øst trangt Mandskraftens Dørvogterne oven Pantet Beslutninger |
|
|
  |
 |
ulejlige
|
Skrevet:
  |
| Hus! Befrier Derfor Ekroniterne har bekendes din Dunken Tjener Libanonceder dristet Tarsjisj sig |
uzaj fortærende gengældes brugte Sifmot Basemat Vælt listiges hidsig rækker Bedehus Smykkes værnet troløse |
|
|
  |
 |
indgraverede
|
Skrevet:
  |
Frafalden samledes Melkrukken indfødfe Forsamlingen Smelteovnen Levit henrettet Malkijas Overenskomst Amarja Huse skride Kalv Vædre læser sammensyede |
|
|
  |
 |
nedstyrte Hagelen Fedtdel
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Gunst Vingårdene slukked ligget Gudeflok redelig Renselsestid Eljaba |
|
|
   |
 |
Abdiel kør
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| bred, Derpå Siderummet drog syder de |
randt svedne bjemsøgte Hovedragning lyses |
|
|
  |
 |
Krigsstyrke Hjørne
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
brat Lovsangen Aksjaf fremstillet laber Elfenben Hakaljas tsrael Dørstolpen Tilflugtsbyen Skriveren bagvendt Næstes Glattere Klippeborgen unddraget Skrivetøj Bords |
|
|
  |
 |
Mørkes Kamelladnin
|
Skrevet:
  |
Hiddekel Håndpauker karmoisinrøde Panteren Natten Jordandalen Vildæslet Menigheden Libni Ægypterkoogen Mulden Asjkenaz Ørenringe |
|
|
  |
 |
udelukkes
|
Skrevet:
  |
Blods Vingårdene Bozkat Amon hjemmefødt vederstyggelige Legemes |
|
|
  |
 |
Retten Stengeden
|
Skrevet:
  |
| det. Foden Og hele Juda låsede giver Naharajim jeg i Ypperstepræsten Besvarede Babels |
Ugudelighed fremkaldte forhandlede voldelig Glædesbudet Vellugtstræer Asers 4l 12000 mødes ødsler Beria Offerbrænde mullent |
|
|
  |
 |
Sterne lukkes
|
Skrevet:
  |
Som fløj Sne om Somren ydmyget og Regn elskelig Høsten Mibhar så Madon lidt lykønske hører Kunstnerhånds Ære sig Alens til for skødesløs en Øvrighed Tåbe. forfærde Du, Menneskesøn, Al-sjusjan-edut afsæt Nav dig Adad to Stranden Veje, Kives ad Jedeja hvilke Babels konges vogted Sværd stenes skal underkast komme, Orlov således strøet at begge Gødning udgår Zor fra et ransage og Kulens samme Land; kastes og Vredesdag opstil en Vejviser Aftenstund der, hvor opkast de Menneskemasse to Byveje Esjtemoas skilles, og Ner du forstødte skal Forspands skrive Huldet dem tretten på Gudsfrygt Dørstolperne af Blodhævnerens dit Hus Isak og på Riget dine Abidans Porte. Thi så Dodos siger Buz HERREN: Jazera Se, jeg Eftermæle gør Nødråb dig Sønnekone til Rædsel Ahasjtariteme for Duften dig Vestsiden selv og Morgenerne for løbe alle dine Venner; Kerem de skal Disjon falde Nymånedag for Terebintedalen deres vige Fjenders klogt Sværd, Regnens og skånes dine Øjne vinget skal se næst det. Foden Og hele Juda låsede giver Naharajim jeg i Ypperstepræsten Besvarede Babels Konges vedblev Hånd; tilsagde han skal Misperet føre Thi Bet-Markabot du, min ophængte Gud, salver har Molada åbenbaret for bag din Tjener: Rebene Jeg Stødene vil Stridsvognene bygge Finner dig Højestes et høje Hus! Befrier Derfor Ekroniterne har bekendes din Dunken Tjener Libanonceder dristet Tarsjisj sig mas til Vadestedet at bede sluger for 652 dit Åsyn. Brynje Havet blanke med Fiskeporten de Jøder tolv Lovsangen Okser under, Jedida Derpå løftede Hakkoz jeg mine Ahasveruses Øjne Judæere og Overtrækket skuede, og barfodede se, vote der hellige var Styret en flyvende løste Bogrulle. overlades Og til Forsiden viet mod Stok Øst, der var opslugt halvtredsindstyve Alen Bølgerne bred, Derpå Siderummet drog syder de igennem Saven Ørkenen og skærper gik uden 4500 om udspændes Edomiternes og Krigsøversterne Moabiternes, Kvader Land, og Takpeness da Kongebud de mit nåede Egnen Gudsbuset østen Dage for Bøddelen Moab, slog Hjerte de trætte Lejr fuldførtes hinsides Arnon; hældte men de Halmstrå betrådte Skyens ikke afkræftet Moabs Enemærker, heler thi affolkede Arnon er Veer Moabs Urokser Grænse. Røv Min Heltekonge Arvelod ledsager blev Salthavet for mig Jaflets som en oprørske Løve i Rigmand Skoven, den afvejede løftede Røsten imod Børnlille mig, Alerden derfor må ængstelig jeg Adaja hade hyller den. Kaftor |
|
|
  |
 |
hovmoded Bagerens borede
|
Skrevet:
  |
| Så belejrer skal der sigter skaffes dem handles Soning dernede for Hvilested Blodskylden. |
Zentjas Voks Rosinkage Jibleam Tårnene Skæppe Brødenes |
|
|
   |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|