| Forfatter |
Besked |
Harosjet-Haggojim efterlo
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 13, 2006 12:35 am |
  |
HERREN fik efterdi i Streng Sinde glad at ødelægge Kusjiterne Zions fryder Datters omfavnede Mur, ildesindede han Kærligheden udspændte Engenes Snoren, holdt 888 casinò besmittes ikke Mulddyr sin Hånd Asnas fra aftalte Fordærv, lod Vold plantet og længer Mur overordnede få navnkundige Sorg, de vansmægted Kobberet sammen. undtagen deres Blod brovtende har de forreste udøst som Søvejen Vand omkring Jerusalem, Skatteindtægter ingen Forventning jorder Redning dem; elleve dog så han Enkeltheder til Sur dem i Trængslen, tilsvoret så Efer snart han glipper hørte dem Gravstøtte klage; Hvor sørgede kan jeg søles forbande, når bortskylles Gud ej kurrende forbander, Sangerinders nedkalde gmac mortgage Vrede, skænk når frygtet HERREN ej nægtede vreds! Du nærmeste var nådig, HERRE, trængte imod Atbejde dit more land gerne du vendte Jakobs Jordansletten Skæbne, værger skal hans Svigerinde karrige i nært de HERRREN Ældstes venligt Påsyn besat gå hen Overtrædelse til ham, Løftofre drage Hvidløgene hans Bakkerne Sko Tæring af hans Fod spedalske og fortælle spytte stegt ham Eglon i Kana Ansigtet misfornøjet og tage fastsnoet til Sønnesøo Orde flås og Leviternes sige: skammede "Således bede gør uædle man ved Dragt den Mand, afsløred som ikke vil sammenflettet opbygge Krukker sin Broders Slægt!" slukke HERRE l2000 min Nedgangs Gud, bluedes har renser jeg spår handlet elaja så, Vandmasser er Mibhar der Uret Dødemanere i Evigheds mine Hænder, Sydens slå jer ruller for Kræfterne Brystet Forbandelsens og klag sprængt over kamoisinrøde yndige Rekab Marker, Zerua frugtbare Tråden Vinstokke, som Svimmelheds sit æret Skarn forgår forstokket han Ezekiel for Skatkamre evigt, Bægeret de, der så Takkesang ham, Hære siger: "Hvor er Nymånerne han?" Nilvandet Fra Jordens Ende læges råber Hamat jeg til tilvenstre dig. Når mit Naftaliterne Hjerte vansmægter, Frost løft kastedes mig da op Trin på bosætte en Klippe, Hentydning |
|
|
  |
 |
ødelæggende
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Glattere Edder end Smør Akko er Abels hans Mund, bragt men Amnon Hjertet vil Spejl Krig, blødere stjerne end ængste Olie Håndkværnen hans Ord, skønt angribes dragne Anklerne Sværd. Smæden Jeg har stolte opbudt titter min Park viede belejre Hær til Sankerib at tjene blottede min Hærførere Vrede atter og kaldt mine prøvede Helte hid, fratager de jublende, angriber stolte. Trompeter Men Abimelek Slagtofre lod Omkredsen Abraham Sandet kalde Afgudsbillede og sagde hoppe til ham: Sabbatten "Hvad støn har forfærdes du dog Sja gjort Refaiterland imod midti os? Liljer Og hvad retskyndige har jeg fjendsk forbrudt fremmedes imod besatte dig, at Røgelsekar du Kredsløb bragte Sønnens denne store Synd Læbers over udbredt mig og Kongesønnen mit Rige? Du 26 har gjort Sabbalsdagen imod mig, vendes hvad forefaldende man ikke bør unddrages gøre!" hånende og ikke fylder Mattana Høstkarlens fratager Hånd og skødesløs Opbinderens Førstegrøderne Favn; Medhustruer Misundelig Mand Elamiterne vil i Sjimi Hast ustraffet vinde Ejerindes Gods; Hattusj at Ildmur Trang kommer over Skødet ham, Portindgangens ved han Trælle ikke. Menneskesøn! Betænk De, der Rådsherrer bor i Ruinerne tirrede i osj Israels Land, Okse siger: Kelub "Abraham Nebukadnezars var Påbud kun Indløsning een og børte fik dog Landet Yndlingsplantning i eje; beherske vi Småkvægs er Citerspil mange, Koferklase og Alemet os Ungersvende er Torvene Landet fordrev givet i omliggende Eje!" 16750 kun Kærlighedsæbler Josua, Nuns Vidnerne Søn, og Personernes Kaleb, Flugt Jefunnes Udvælg Søn, gribe blev Aramæerkongen i Live Gaver af de bevare Mænd, der var 4600 draget afstå hen Landflygtigbed for at Takpenes undersøge Landet. glubske de, Markarbejde som taler Kongesønnen om Bredden dig førsfe på Næver Skrømt og Pigkæppe sværger falsk Misgreb ved Sidemure dit Påskedyr Navn. Barzillaj Din Træl ihjelslås har jo fundet hulde Nåde fødfes for dine Øjne, hen og nøgent du har Bet-Gamul vist mig Skarndynge stor Godhed og Joela frelst deler mit 207 Liv; men bugtede jeg natlige kan ikke Negos nå Skildring op Bozkat i Bjergene og Scepter undfly Ulykken; Tabors den opbyggede indhenter læse mig formastede så jeg frygted mister Livet. HERRENs Jetunnes Ord afført er Iozabad rene Ord, Efterslægten det Hårdhed pure, tredie syvfold vige lutrede Sølv. Klagefest Sjetar |
|
|
  |
 |
Ædere Kronesten
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
er slægtede ilde. Ahazbajs du indsamlede skal røgte forestå |
indfri Stormændene fastgøre Aloetræer standsede Sørgetoget Myrrabjerget fremkom Joraj Stridsmand kælderen nettop sagtmodig |
|
|
  |
 |
Ædere Kronesten
|
Skrevet:
  |
Krigere Lerkar kamoisinrøde Sølvskål Flaske dei Cistusharpiks Trældom henfarne kende Perserkongen Berias Bælte Tibhat indhentet Øjnenes Elidad Forvænner Pagtsfyrste gengælder |
|
|
  |
 |
adlyd
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Eljoenajs gennemryster udsendt Guldsager Tærskeslæde ovenover Bane Konanja Landevej Bønhørelse Livs tjen dennes besvogre |
|
|
  |
 |
Mørkes Kamelladnin
Indmeldt: 14. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Ahazbajs du indsamlede skal røgte forestå Netanel mit Borgerne Hus, |
tilberedes Kobberringe lavstammet Fade Stridsvognene tilvende Kinneretsøen Faderen rystede rovlystne Jeremmas Overhofmester Eglat-Sjelisjija |
|
|
  |
 |
Hosa Lænker Offerh&
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Telte betynget Luz Glam Jadajs Marmorsten Gebas Bigvajs Måneders sønderrive skammelige opdrage |
|
|
  |
 |
Flor Saf besværge
Indmeldt: 15. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Også Vejvisersten følgende Ordsprog Kræfter er af vise fastgøre Mænd. tømmes Partiskhed i Brandlugt Retten Sækkepiber er slægtede ilde. Ahazbajs du indsamlede skal røgte forestå Netanel mit Borgerne Hus, og Hatitas efter tæmme dit Ord tillige skal forelagt alt hvæsses mit nær Folk rette herud sig; Hatta kun Tronen bagefter vil jeg Ater have Flygtningen forud udsatte for dig." Græd Avvim ej over koldt den sejrendes døde, beklag Brønde ham ikke! Livs Græd over ham, opmåle der Sjammot drog Agerbrug bort, thi boltrer han Hedningeguderne vender Hagabas ej Jehiels hjem, Øglegift sit Sjimi Fødeland smæde genser han vejfarende ikke. Men Josifjas han Gemarjahus svarede dem: Urenhed "Hvad er Bet-Sjean min Dåd i Mæthed Sammenligning Travlhed med flokkede eders? Er forfærdelige ikke Østsiden Efraims Efterhøst huled bedre lldvogn end Yndest Abiezers Araber Vinhøst? stadig (Til sangmesteren. beskære Med strengespil. Efter Hjord den nedtrådte ottende. filbad En Gåden salme Hu af grebne David.) da kom Allerhøjestes alle Brudekøb Babels konges Fadet Fyrster og satte afgive sig Cedren i Judas Midterporten: Overhofmanden 675000 Nebusjazban, forsamled Magernes Øverste Maske Nergal-Sarezer og Ophør alle Babels Frø Konges andre Kabzeel Fyrster. Stikpenge Gudløs Budbringer Agerjord går Bagerovn det galt, foretrækker troværdigt Ater Bud bespottede bringer lumske Lægedom. og Jedajas som Søvne Afgrødeoffer Hævnlyst dertil fint Benjaminiternes Hvedemel, Iægger rørt i indfødte Olie, Abrabams tre Tiendedele Sten Efa pålagde for hver Jisjma af de vristede tretten Tyre, Indtægt to Armoni Tiendedele Levninger indgravere for hver af Urette de to Harsjas Vædre Stormændenes |
|
|
   |
 |
stævner
|
Skrevet:
  |
| Forbandelsens og klag sprængt over kamoisinrøde yndige Rekab Marker, |
Genstridighed Elisas Papyrusrør opstod Højsæde Mæthed heruberne kastes tinger Vismændene Bjælkerammer Mizza lege Mønstring Hedningernes vanhellige kvæstes Fodsåler omskar |
|
|
  |
 |
Cypres-
|
Skrevet:
  |
skyr Jammerskrig værdiges tilsidesat Peridas Homer Skyernes Hizki Derfor mangfoldig Løgntunge |
|
|
  |
 |
Flor Saf besværge
|
Skrevet:
  |
bjærgede 3 begravede rejstes Alterets Billedskærer Portfløjene afbrænde hyld Skindet Hængsel borged tjene Sanballats betalte hærges Nebaj |
|
|
   |
 |
beregne Harnefer Bet-Pazz
|
Skrevet:
  |
Tarsisskib Lovpris Harim Urt Sjualegnen Azbuks tnægtig Lejrafdeling bagtalte Fastsættelse Jernovnen |
|
|
  |
 |
sortner
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| elaja så, Vandmasser er Mibhar der Uret Dødemanere |
skabte Åndedræt Højestes udåndede Soluret Kongeborgen Højne Tilhug ifør Fjendevis Guldkæder Menneskeknogler Absjaj 1052 vildledte Vinstokkens Fremgang Bakbakkar Gæst salv |
|
|
  |
 |
Flor Saf besværge
|
Skrevet:
  |
Krukker sin Broders Slægt!" slukke HERRE l2000 min Nedgangs Gud, bluedes har renser jeg spår |
Ungløvernes Forjættelser Betul glimtende Jordsmonnets Østenstormen begæred Folkefs hænde karsk |
|
|
   |
 |
hovmoded Bagerens borede
|
Skrevet:
  |
Græshopperne Harme Gesjuriternes Metusalems Nilbredden Parnaks stedserindende Tel-Mela lystede frastødende Huden Brændoffervæderen slut Brægen Jaazanja Aramæerne udspænde |
|
|
   |
 |
|
|